Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2008

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ-ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ-ΦΩΤΑ


Ο Νοέμβρης φεύγει και όλοι αρχίζουν να ετοιμάζονται για τα Χριστούγεννα. Πολλά καταστήματα έχουν ήδη στολιστεί με γιορτινά φώτα, μπάλες, δέντρα κλπ. Σε ένα μήνα θα έχουμε Χριστούγεννα και γρήγορα θα ακολουθήσουν η Πρωτοχρονιά και τα Φώτα. Αυτές τις μέρες όλοι μας ακολουθούμε πολλά εορταστικά έθιμα. Ένα από τα πιο γνωστά και όμορφα είναι το στόλισμα του Χριστουγεννιάτικου δέντρου. Το έθιμο αυτό ξεκινάει πολύ νωρίς. Θα μπορούσε και ΣΗΜΕΡΑ. Εσάς, ποιο έθιμο, Χριστουγεννιάτικο ή Πρωτοχρονιάτικο, σάς αρέσει; Ξέρετε και ασυνήθιστα έθιμα; Ας τα συγκεντρώσουμε όλα εδώ.


12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΛΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΡΩΤΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΓΙΑΤΙ ΤΡΩΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΑ!!!!!!!!!!!!!!
Μ.Π..............

Ανώνυμος είπε...

Ένα από τα έθιμα που μου έχουν κάνει πάρα πολύ μεγάλη εντύπωση είναι αυτό του μωμόγερου που γίνεται σε περιοχές της βόρειας Ελλάδας. Έχει άμεση σχέση με τις μεταμφιέσεις και με τους καλικαντζάρους. Οι μωμόγεροι είναι άνθρωποι μεταμφιεσμένοι και οπλισμένοι με σπαθιά. Γυρίζουν στις γειτονιές τραγουδώντας και μαζεύοντας δώρα. Όταν συναντηθούν δύο παρέες, κάνουν ψευτοπόλεμο μεταξύ τους.
Γ.Τ.

Ανώνυμος είπε...

einai oti kalitero giti ptoton S T A M A T A M E T O S X L E I O defteron P A M E X W R I O kai triton kai kaliteron boltes me to mixanaki kai to amaksi kai PAIXNIDI POLI POLI PAIXNIDI. EGRAPSE O TIGERS -6-.iserografo kala na perasoume!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΠΡΩΤΟΝ ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΚΑ ΕΘΙΜΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΑ

Ανώνυμος είπε...

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ Η ΙΔΕΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ ΣΕ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ . ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΜΕ ΣΥΝΑΡΠΑΖΕΙ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ. ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
Μ.Γ.

Ανώνυμος είπε...

TO ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΕΘΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΗΓΕΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΑΠΟ ΠΟΡΤΑ ΣΕ ΠΟΡΤΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ.Μ.Δ

Ανώνυμος είπε...

einai ta kalytera giati
1 stamatame ta sxoleia
2 pairnoyme dwra
3 leme ta kalanta (oxi tipota allo mazeboyme kai xrhmata)
4 stolizoyme dentro
to kalytero apo ola bebaia einai oti TRWME GLYKA
b. g...............

Ανώνυμος είπε...

παιδια τα χριστουγεννα ειναι οι καλυτερες γιορτες μεσα στο χρονο χαλαρωστε και απολαυστε τις γιορτες.......οχι σχολειοι,οχι τεστακια...............πολυ ελευθερια και παιχνιδι,..............................................

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΓΕΝΑ ΕΙΝΑΙ SUPER
P.P

Ανώνυμος είπε...

Τα Χριστούγεννα είναι η αγαπημένη μου γιορτή.Όλη αυτή την περίοδο βλέπεις ανθρώπους και παιδιά να γυρνούν ανέμελα σε ολόκληρη την πόλη,να λένε τα κάλαντα και πολλές οικογένειες να γυρνούν από μαγαζί σε μαγαζί σκέφτοντας το τι θα πάρουν ο ένας στον άλλον.Επίσης ολόκληρη η πόλη είναι στολισμένη καθώς και η κάθε οικογένεια έχει διακοσμήσει ανάλογα το δικό της σπίτι.Τα περισσότερα παιδιά λατρεύουν αυτή τη γιορτή γιατί δεν έχουν σχολείο.Τέλος σε ολόκληρη την πόλη επικρατεί ένα κλίμα χαράς και αισιοδοξίας για την γέννηση του Μεσσία.

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΩ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΦΕΤΟΣ ΝΑ ΤΑ ΠΩ ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΑ ΠΩ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΠΙΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ!!!ΑΑΑΑΑΑΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΠΕΣΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝΗΛΙΑ ΤΟΥ 16.Ο ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ ΚΟΧΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ.......
ΘΕΟΣ.......

Ανώνυμος είπε...

Εμενα μου αρεσου γιατι παμε και λεμε τα καλαντα και μαζευουμα χρηματα αααααααα επειση μου αρεσου τα γλυκα........ROY